vineri, 21 august 2009

Nori s-au adunat.....si nu stiu de ce timpul mi te a furat....Si vantul imi sopteste acum..."Nu mai e nimeni..esti singura pe drum".Iar e zii...dar ai plecat....pana si soarele s-a pierdut...iar in urma ta au ramas doar frunze calcate ce si au spus durerea la fiecare atingere.Ti a pasat?Ti a pasat cand ai sfasiat un suflet?Vorbele tale...au fost singura arma cu care m-ai putut ranii.E doar un joc prostesc pe care amandoi il creem fara sa ne dam seama ca ne provoaca suferinta.Geloasa....de fiecare data m-ai acuzat de acest lucru.Este o vina pe care ar trebuii sa o port?Invinuieste ma ca am sentimente pentru tine.....Acuza ma ca simt....loveste ma ca am recunoscut.Lacrimi in picaturi de ploaie....asta e tot ce mai pot sa ti mai ofer acum.M-ai secat pe dinauntru,mi ai furat suflarea....iar vinovata ma scotzi tot pe mine...Oare te mai gandesti din cand in cand la toate astea?Eu care vroiam intruna alt si alt decor,am picat singura in plasa care nu era intinsa pentru mine.Am vrut sa te intorc din drum,dar macar orgoliul mi a ramas intact si ma oprit sa ma injosesc in fatza unui suflet ce traieste doar din suferintza altora.

Niciun comentariu: