marți, 3 iunie 2008

Hey-Hey

Viatza....ce cuvant scurt...si totusi...cu atat de multe intzelesuri?Defapt....pt mine ce inteles are?Pt mine viatza e o simpla bucurie....si incerc sa nu pierd nici o secunda din ea...ca sa nu o regret mai tarziu.Stiu ca am o singura viata...care trebuie umpluta...cu bune...sau rele..depinde de zii.Incerc ca fiecare minut sa fie o bucurie...fiecare secunda sa insemne ceva pentru mine.Chiar si un pas...ma gandesc sa nu l fac gresit....pt ca stiu ca nu-l mai pot intoarce niciodata.Un zambet al unui prieten...o implinire a unei prietene...imi umple un gol din viatza si o face cat mai colorata.Din experienta apropiatzilor mei...invat cate ceva.Viata lor...e ca o poveste din care ma pot inspira pentru viatza mea.Lacrimi.....zambete...urlete....imbratisari...toate aceste lucruri iti marcheaza viatza.Eu una..sunt multzumita de viatza mea..Am trecut prin bune...prin rele...prin fericire si extaz....prin suferintza si durere....iar acum am ajuns la un punct....cand am incheiat o perioada a vietzii....si incep alta.O noua EU....:)"Bun venit"-imi spun in minte...."Sper ca acum sa te bucuri de tot ceea ce esti inconjurata."Viatza....iti multzumesc

Niciun comentariu: