luni, 2 iunie 2008

Timpul....


Tu spui ca rana se vindeca in timp...Eu iti spun ca nu e asa...ca timpul doar trece...Tu spui ca oricum rana nu ramane deschisa.....Eu te contrazic si iti spun ca doar se inchide nu se si vindeca.TU zici ca mai bine asa decat de loc....Eu iti raspund k ramane in suflet toata viatza...te marcheaza si iti lasa un semn.Tu zici ca singurul kre o poate vindeca e alesul inimi....imi vine sa ti spun ca nu e asa.....ca singura poti sa te vindeci de durere...dar mai bn tac.....nu te mai contrazic.Tot ce pot sa ti mai spun este ca...am lasat in urma in tacere...un suflet plin de ura si durere...Si poate mi-am gasit alesul...dar el nu mi a vindecat ranile din inima.Doar un cuvant...un gest...sau o fapta...le deschid din nou....si din nou sufletul meu e plin de sange....sange ce se scurge prin tot corpul...si ma face sa realizez ca sunt intr-o continua suferintza....fara sfarsit.Si e ciudata chestia...ca nici macar nu stiu cand a inceput totul.Tu o tii tot pe a ta....ca nu e asa...dar eu iti demonstrez aceste lucruri...am dovezi...sufletul meu....comportamentul meu....vorbele mele....sunt cele mai bune dovezi.Mi asi dori ca intr o zii....sa ma intelegi...si sa vezi....ca totul nu e asa de usor precum spui.RANA din suflet nu se vindeca...nu trece...iti ramane mereu acolo...ca sa ti aminteasca....ca o data ai suferit mult.....By:Me

Niciun comentariu: