miercuri, 30 decembrie 2009

Happy new year!

Este 31 decembrie,ora 6 si 03 dimineatza.Mai e un pic si se mai sfarseste un an.Un an plin cu bune si rele.Plin de schimbari.Plin de momente ce nu vor fii uitate prea curand.Pentru mine a fost un an dificil.Un an in care a trebuit sa fac cunostinta cu adevarata mea persoana.A trebuit sa ma cunosc si sa ma accept asa cum sunt.A trebuit sa ma infrunt cu mine,lucrul cel mai dificil din viata mea pana in momentul de fata.Am invatat ca lacrimile nu ma ajuta de fiecare data si ca trebuie sa fiu puternica pentru a depasii momentele grele.Am invatat ca am niste prieteni minunati,care poate de multe ori am fost prea egoista pentru ai cunoaste cu adevarat.Am prietenii care au fost langa mine in situatii dificile sau fericite din viata mea.Anul 2009 a fost un an in care am realizat ce fel de prieteni am si cat inseamna ei pentru mine si ce persoane speciale se ascund in spatele unor masti.Am invatat ca hopurile le treci intodeauna cu bine cand ai pe cineva langa tine.Naivitatea care pana de mult mi se parea penibila,brusc a devenit mai draguta.Am realizat trecerea anilor,si schimbarea care a intervenit pe parcursul lor.Am invatat sa ma privesc in oglinda si sa vad ceea ce trebuie.Am invatat sa mi apreciez familia pentru ca,am o familie cum mi am dorit intodeauna,dar am fost prea egoista ca sa recunosc.Un an plin.Un an bun din multe puncte de vedere.O crestere uimitoare a persoanei mele pe plan emotional si psihic.Un an ce a lasat urme accentuate pe sufletul meu.
Imi doresc pentru 2010...sa fiu mai curajoasa.Imi doresc sa mi intrec limitele.Si mi doresc sa iubesc cum nu am mai iubit pana acum.Imi doresc sa am clipe frumoase petrecute cu prietenii mei.Imi doresc rezultate bune la scoala.Imi doresc sa incetez sa mai fiu asa egoista,si incapatzanata.Imi doresc sa fiu sanatoasa pentru a putea realiza tot ceea ce mi doresc.Iar pentru cei dragi mie,numai de bine...pentru ca ei sunt tot ce conteaza.
Inchin in cinstea ta 2009,pentru ca ai fost un an ce probabil nu l voi uita niciodata si bine ai venit 2010,sa dea Dumnezeu sa fii unul dintre cei mai buni ani. LA MULTI ANI!

Niciun comentariu: