sâmbătă, 31 octombrie 2009

take a gun and count to three

Incep sa ma schimb si simt.Incep sa nu mai vad aceleasi lucruri in aceleasi contrasturi.Si cand ma gandesc cat mai am de parcurs din aceasta viata,sunt atat de curioasa incat mi as dorii sa mi se deruleze prin fata ochilor.Incerc sa mi gasesc echilibrul intre partea buna si cea rea.De cateva zile iese la iveala aia buna.Sper sa ma mentin pe o linie dreapta.Nu mai am nevoie de alte ciocniri in partzi.Am obosit sa caut tot timpul ceva mai bun.Vreau sa ma opresc la ce am acum.

Un comentariu:

O-mai-URIAS-MAI-SUNT spunea...

OPRESTE-TE. ESTI IN directia gresita, inchide ochii, rotestete de 5 ori spre stanga, porma tot d-atatea ori spre dreapta, deschide ochii si asta e drumul. Ce inseamna asta? drumul pe care mergi e imposibil sa fie gresit, doar ca pasesti tu gresit pe pietrele sale, nu ai nevoie sa cauti tot timpul ceva mai bun, atata timp cat tot timpul ceva mai bun te va cauta pe tine, trebuie doar sa va intalniti drumurile "aiurite" , nu te schimbi, esti tot tu, tot fata care ieri s-a trezit si sa spalat pe dinti, si care alaltaieri sa culcat mai tarziu decat deobicei, doar ca diferenta consta in faptul ca acorzi lucrurilor din jurul tau o atentie mai mare decat pana acum, atentie ce-ti scoate la iveala frumusetea adevarata a lucrurilor pe care le-ai ignorat pana acum, in acelasi timp observii detalii sumbre care-ti displac,dar tine minte cu cat sunt mai multe lucuri rele care le intelegi cu atat sunt si mai multe lucuri bune care asteapta sa le descoperi.

te imbratisez. PM