luni, 1 iunie 2009

this is me

Ascult vama si mananc ciocolata,si mi as mai dori un pahar de apa plata pentru a ma simti perfect.As iesi in soare,vreau sa fiu mangaiata si rasfata de razele lui.Fa mi cinste cu un cappucino,am sa ti multumesc.Du ma in centru:Xacolo imi place cel mai mult.Hai sa ne plimbam in ploaie si sa fugim in cismigiu....vreau sa aud copii razand.Cum sa treci prin viata singur cand sunt lucruri care te doboara si te tin tintuit la pamant?Tipaaaaa......ca mie asta imi vine sa fac acum.Vreau sa mi iau pantalonii albi....camasa albastra tocurile negre si sa merg sa ma plimb pe stradutzele pavate cu pietre.Sa privesc cerul deschizandu se deasupra mea...si eu sa dansez....invarte te simte muzica....canta...Nu mi pare rau de nici un rau facut si nici de vre un bine...Imi pare rau doar de increderea ce am pierdut o...la prima adiere a vantului.Sunt lucruri fara rost care ma fac sa ma simt intreaga:)

Niciun comentariu: