sâmbătă, 27 decembrie 2008

Simt...

Fericire..un cuvant ce exprima atat de multe sentimente!Ce-mi doresc de la viatza?Nu stiu...sincer.Stiu doar...ca acolo unde inima ma va ghida,acolo voi ajunge.Pot sa reusesc...stiu acest lucru.Chiar daca viata mi a dat palme...si mi a aruncat greutatzi pe spate....sunt puternica...si fericita.Nu am sa plang...nu am de ce.Simt...si asta e tot ce conteaza.Ma bucur....traiesc....zambesc...reusesc.Sentimente aduna te la un loc....care imi dau un imbold sa merg inainte cu capul sus.Nu mereu lucrurile vor fii favorabile pentru mine...dar am incredere in mine...am incredere ca voi reusi ceea ce mi propun.Merg inainte...tin ochii atzintitzi spre neant...spre o mare de....o mare de....trairi.Poate nu e cuvantul potrivit...poate chiar nu si gaseste locul in aceasta scriere...insa asta simt.Mi am gasit pacea...in amurgul diminetzii...Vad razele soarelui...care isi cauta loc printre nori.Cerul imi zambeste...copacii rad...iar eu,scriu.Ma uit in departare...si nu stiu ce anume sa privesc mai intai.Orice lucru...imi trezeste acum o anumita inspiratie.Vreau sa ma bucur de viatza cat am sa pot.Vreau sa incetez sa cad la pamant.Vreau mereu sa pot vedea jumatatea paharului plin.Am sa ies pe strada...si am sa caut fericirea in ochii fiecarui om.Am sa caut tristetzi si bucurii....zambete si lacrimi....incredere si frica.Acum pot!Pot sa ies pe strada si sa privesc fiecare om fix in ochi.Pentru ca nu mi mai e frica de mine.Nu mi mai e frica de ziua de maine.Nu mi mai e frica de ei...de persoanele ce ma inconjuara.Am incredere in mine!Si....am sa mi arat in fiecare zii acest lucru.Exteriorizarea probabil va fii grea.Dar mi o doresc.Imi doresc sa nu mai fiu nevoita sa ma ascund de ochii oamenilor...de ochii prietenilor.Am sa arat ce simt....si am sa las ceea ce e rau deoparte.Am sa cedez...si am sa multzumesc.Am sa rad...si am sa am un umar gol pentru fiecare persoana care va avea nevoie de unul.Am sa caut acea sclipire...care iti da acel sentiment de fericire.Care te face sa dormi linistit de fiecare data....care nu ti arunca temeri...ce se lipesc de inima.:)Am sa cant cand am sa simt nevoia...am sa tip pentru a ma auzi intreaga lume.Pentru ca asta vreau....sa ma auda toata lumea.Am sa spun....in sfarsit ca exist...si am un rost in aceasta viatza.Tremur...pentru ca am un sentiment care nu l-am mai simtzit de mult.Ma simt bine...ma simt impacata cu mine.Pentru nimic in lume nu vreau sa pierd acest sentiment care ma face sa fiu mai buna...si mai increzatoare in mine.
Asa ca zambesc....si ma bucur de fiecare clipa in care simt.:XImi vine sa scriu la nesfarsitttttttttttttttttt....dar probabil m-asi repeta in cuvinte.....pentru ca am emotzii.....pentru ca aceasta stare ma face pur si simplu....sa vreau tot:))

Un comentariu:

Dan Gheorghe spunea...

toate cele bune in 2009!