miercuri, 17 decembrie 2008

Fara nume...

Am incercat sa te schimb cu altcineva...
Insa in viata mea nimeni nu poate intra.
Tresar cand te vad...noapte de noapte te visez,
Ma enervez pentru ca nimeni nu stie ce gandesc.
Mi-ai promis luna,marea si stelele,
Dar fara tine,eu ce pot face cu ele?
E un infinit imens de durere in viata mea
Si orice baiat ar aparea,inima nu mi- poate alina.
Gandurile fug nebune spre tine...
Visele,sperantele,clipele s-au dus...numai e armonie.
Cu tine vreau sa traiesc...cu tine vreau sa zambesc,
Nu-mi mai pasa de nimeni atunci cand la tine ma gandesc.
Sunt nesabuita,impiedicata,aiurita...de ce?
Pentru ca in viata mea tu erai singura placere!
Erai o poveste fara nume si fara autor,
Scrisa pe un fum de aripi albe care se zbat in zbor.
Tu esti tot ce am visat,
Insa singura mai lasat si acum totul s-a spulberat.
Nu-mi mai gasesc locul si degeaba scriu,
Am sa ma intorc in casa...acolo totul e pustiu.

Niciun comentariu: